Herkese merhaba. Bu blogda Korece ile ilgili bildiğim şeyleri sizlerle paylaşmak istedim. Öncelikle şunu söylemeliyim ben de hala Korece öğrenen bir öğrenciyim. Kesinlikle muhteşem Korece biliyorum, benden iyii yok diye iddia etmiyorum. Sadece bildiklerimi paylaşarak başkalarına yardımcı olabileceğimi düşündüm.

   Peki benim yazılarımın diğer Korece dersleri yazan bloglardan farkı ne olacak? Öncelikle benim bildiğim kadarıyla hala aktif olan Korece dersleri yazan bir blog yok. Genellikle çok eski tarihli yazılar var. Ayrıca ben kendi öğrendiğim gibi belirli bir programa göre ilerlemeyi planlıyorum. Yani;
   Her konunun bir adet dil bilgisi, bir adet kelime, bir adet de alıştırma yazısı olacak. Böyle bir yol izlemeyi planlıyorum. Umarım istediğim gibi bildiğim şeyleri sizlere aktarabilirim ve sizlerin de hoşuna gider :)


Leave a Reply